نامزد جایزه بهترین وبلاگ شخصی شدم

منتشرشده: 2012.01.12 در اخبار وبلاگ

سلام. چند وقت پیش بود که به سرم زد توی جشنواره وب ایران شرکت کنم. دست بر قضا چند روز به انتهای مهلت ثبت نام بود و من تونستم پدرام روزانه رو به موقع ثبت نام کنم. تقریبا انتظاری برای برنده شدن نداشتم. نه اینکه اعتقادی به اینجا نداشته باشما؛ نه اعتقاد داشتم، اما با توجه به وبلاگ های به نام یی که ثبت نام کرده بودن، شانسی برای اینجا متصور نبودم.

تا اینکه خلاصه پس از داوری اولیه دیدم توی جمع ۹۴ شرکت کننده حایز شرایط شرکت توی بخش وبلاگ شخصی هستم و به خودم امیدوار شدم. بعدش نوبت داوری یی بود که توش کاندیداهای هر بخش معرفی میشن. دیشب بود که توی کنفرانس خبری جشنواره وب، لیست کاندیداها اعلام شد و من دیدم اسم پدرام روزانه هم در کنار دیگر بزرگان وب فارسی جزو کاندیداهاس. اگر بگم خوشحال نشدم که خوب دروغ گفتم!

رسیدن تا به اینجا هم خودش موفقیت بزرگی برای منه. البته این موفقیت بدون وجود خواننده های وفادار و دوست داشتنی مثل شما به هیچ وجه امکان پذیر نبود. شمایی که با نظراتتون به من دلگرمی دادید و با انتقاداتتون در بهینه تر شدن ساختار اینجا من رو کمک کردید. این بلاگ فقط متعلق به من نیست و به همه شما تعلق داره و این افتخار هم برای همه ماست.

نتایج نهایی برندگان اوایل بهمن اعلام میشه. البته اینجور که من متوجه شدم این جوایز دو بخش داره؛ برندگان از نظر داوران و از دیدگاه کاربران. اگر فکر می کنید پدرام روزانه شایستگی برنده شدن رو داره میتونید از اینجا بهش رای (مثبت :D) بدید.

دیدگاه‌ها
  1. علیرضا می‌گوید:

    تبریک می‌گم رفیق! :دی

  2. Pedram3000 می‌گوید:

    تبریک می گم داداشی من که نتونستم راه یدا کنم سایتم از 4 شنبه داوون بود تا جمعه و طبق ایمیل هایی که رد و بدل شد گویا شکل داوون تایم سرور باعث این کار بوده چون دو تا داور ها بهم گفند ما نتونستیم سایتتون را ببینیم .
    بگذریم اما توی لیست برنامه ها برای تلویزیون هوشمند برنده شدم 🙂
    امیدوارم در این مرحله هم بالا بری 🙂

    • الف نون می‌گوید:

      این یعنی بدشانسی 😦
      پدرام‌جان(3000) چرا دو زبانه نمینویسی؟

      • Pedram3000 می‌گوید:

        الف نون عزیز چه گویم یه بار بیا چت کنیم برات هم چیزو میگم !
        اما فارسی توی سایتم لذتی برام نداره نمی دونم خودم هم مرددم دو زبانه کنم سایت رو نمی دونم

    • پدرام می‌گوید:

      خیلی ممنوووووون! عجب بد شانسی یی. منم همش نگران بودم نکنه توی این بازه یهو اتفاقی برای اینجا بیوفته.
      چقدر عالی. اسم برنامه ای که نوشتی چیه؟

      • Pedram3000 می‌گوید:

        غذا های محلی ایران ببخشید دیر دیر آنلاینم حسابی سرمون را شلوغ کردند هر ی می فرستیم ایراد میگیرند و وقتی تا 6 بهمن هم باقی نماند

  3. الف نون می‌گوید:

    🙂
    چ خوب

    • پدرام می‌گوید:

      🙂 البته به نظر من بلاگهای بزرگی هستن که شرکت نکردن و جا برای امثال من باز شد!

  4. پرهام می‌گوید:

    تبریک می گم پدارم موفق باشی 🙂

  5. کیا طاهری می‌گوید:

    ایول. خوش‌حال شدم که نامزد شدی.

    • پدرام می‌گوید:

      کیای عزیز خیلی ممنونم. امیدوارم موفق باشی. دوست داشتم در کنار شما این رقابت رو ادامه بدم. 🙂

  6. یک فتحی می‌گوید:

    تبریک می‌گویم. مسلما با این همه دوست و طرفدار که دارید باید بیشتر قدر خودتان را بدانید. حس می‌کنم داوران بیشتر به ارزش شما پی بردند تا خودتان :دی

    • پدرام می‌گوید:

      «یک فتحی» عزیز ممنونم. دوستان به من محبت دارند و من هم سعی می کنم اونها رو راضی نگه دارم. امیدوارم در کنار هم رقابت خوب، بیادموندنی و سالمی رو داشته باشیم. خوشحالم که شما رو توی بلاگم دیدم. 🙂

پاسخی بگذارید

