مشترک مورد نظر اصن نیست!

منتشرشده: 2011.09.15 در اخبار وبلاگ, روزنوشت

سلام. فکر کنم چند ماهی میشه که خودم ننوشتم. این چندتا پستی هم که اخیرا به عنوان در راه انتخاب رشته منتشر شد – بجز نوشته مهندسی نفت که به قلم خودم بود – همش زحمت دوستان دیگه بود و من فقط اون مطالب رو منتشر کردم.

راستش رو بخواهید یجورایی الکی الکی سرم شلوغ شد. البته خوشبختانه این مشغولیت + بود و بقول معروف تا باشه از این مشغولیت‌ها باشه. میشه گفت یکی از تابستون‌های پربارم رو گذرونم و توی این مدت واقعا خیلی چیزا بهم اضافه شد. فرصتی که این تابستون بهم داد باعث شد یک سری ویژگی جدید بهم اضافه بشه، با محیط‌های جدیدی آشنا بشم و در کل افق جدیدی بروم باز بشه. این‌که سربسته مینویسم علتش اینه که می‌خوام همه چیز تا یه حدی پیش بره و بعد موضوع رو رسانه‌ایش کنم! البته این پروسه ممکنه تا یکسال طول بکشه 😉

خلاصه به این بهونه‌ها نتونستم بنویسم. البته همیشه سوژه‌های زیادی توی ذهنم هست؛ توی مترو، موقع رانندگی، موقع پیاده‌روی، موقع خواب و… بهشون فکر می‌کنم و توی ذهنم پرورشش می‌دم تا یه نوشته خوب ازش درآد. یکم وسواسی شدم؛ توجیه‌اش‌ام برای خودم اینه که دوست دارم بعد از خوندن یه مطلب، یه چیز جدید، یه دید جدید و یه فکر جدید به خواننده‌ام اضافه بشه. سرِ اینه که هی نوشتنش رو به تأخیر می‌اندازم.

امروز 24شهریوره. دو سال پیش، 22شهریور88 این وبلاگ رو استارت زدم. پس درواقع امروز هفتصد و سی و دومین (!) روز فعالیت این وبلاگه. یجورایی پریروز تولد اینجا بوده و من غافل. 16شهریور هم که روز وبلاگ نویسی بوده و بازم من غافل! البته کاملا در خاطرم بود ولی تمرکز نوشتن نداشتم. پس روز وبلاگ نویسی مبارک باشه. امیدوارم امسال، عمق محتوا در وبلاگستان فارسی بیش از پیش بشه.

تا چند روز آینده هم که میریم دانشگاه. یک تبریک ویژه به سال اولی‌ها. هم اونایی که امسال پا به عرصه دانشگاه می‌گذارن و با یه محیط جدید روبه‌رو میشن، هم به دوستانی که امسال پس از یکسال و شاید دوسال تلاش و درس خوندن، وارد مقطع ارشد شدن. دوستان دکتری هم که فکر کنم امروز فردا نتایج اولیه آزمونشون معلوم شه. من یکی که تقریبا از تابستون خسته شدم و بدم نمیاد یه سری به دانشگاه بزنم! 😀 این ترم هم تصمیم دارم معدلم رو حداقل روی همینی که هست حفظ کنم و تا حد امکان بیشترش کنم. البته دروس سختی داریم مثل معادلات و موازنه انرژی که کار رو سخت میکنه. ببینیم چی میشه.

تا بعد.

دیدگاه‌ها
  1. هاشم می‌گوید:

    یه جورایی منم وسواسی شدم تو نوشتنم .. 2سالگی وبلاگتون و روز وبلاگنویسی رو به شما تبریک میگم .. با آرزوی اینکه همیشه بنویسید

  2. روژین می‌گوید:

    به به عاقا تبریک و اینا…من مودونم :دی
    راستی بلاگ ِ هاشم آ باز می کنی کلماتی می بینی که نگو….آره؟ واقعی ِ؟

  3. عالیه می‌گوید:

    من که از وقتی پام به فیس بوک باز شده ننوشتن توی وبلاگم روند صعودی داشته،البته امیوارم که یه تغییراتی حاصل بشه،راستی دو سالگی وبلاگتم مبارک

    • پدرام می‌گوید:

      هیچوقت فیسبوک نتونست برای من جای خالی بلاگ رو پر کنه. من بعضی وقتا اگر ننویسم می ترکم! البته این اواخر این احساس کمتر بهم دست میده ولی در کل هیچکدوم جای اونیکی رو برای من نمیگیره.

      خیلی ممنون.

پاسخی بگذارید

