به خاطر همین یک دقیقه

منتشرشده: 2010.12.24 در روزنوشت

میگن شب یلدا، بلندترین شب سال ه. میگن هم فقط یک دقیقه بیشتره. خود من اولین نتیجه‌ای که میگیرم اینه که دم ایرانی‌های قدیم گرم که می تونستن این یک دقیقه رو حساب کنن. به هر حال یلداتون خوش. البته فکر کنم یه چند روزی تأخیر داشتم. محیط و حالت دانشگاه و رشته ما برامون جدیده و خوب باید برای امتحانا خودمونو آماده کنیم. توو مایه های حالت بچه های اول دبیرستانیم!

راستی؛ صادق خان بازی رو راه انداختند که در اون باید یه خاطره قشنگ بگیم. خاطره های من اینقدری شیرین نیستن که در قالب کلمات بشه شیرینیشون رو منتقل کرد. عوضش عکس این بچه معصوم رو می ذارم، آدم توی چشماش که نگاه می کنه حال میاد یجورایی. بد نیست بعضی وقتا کلمه baby رو توی بخش تصاویر گوگل جستجو کنید، اصلا یه دنیای دیگس؛ دنیای این بچه‌ها.

دیدگاه‌ها
  1. عالیه می‌گوید:

    یلدای امسال به من و دوستام خیلی خوش گذشت فکر نمی کنم دیگه تکرار بشه،همش هم مدیون فاطمه و شوهرش هستیم،
    یلدای دو سال پیش(اولین یلدای توی خوابگاه)هم خیلی خوش گذشت،
    این دو تا از بهترین یلداهای زندگی من هستن،با یادآوری خاطره هاش حس خوبی بهم دست میده

  2. آزاده می‌گوید:

    خیلی بچه خوشگلیه 🙂

  3. گودول می‌گوید:

    اینا هر چه ایرانیای قدیم کسبِ اعتبار کردن خراب کرده و ابروی ایران را بردند.

  4. پرهام می‌گوید:

    به قول بعضیا چه خوشمله 😀

پاسخی بگذارید

