پدرام روزانه یکساله شد!

منتشرشده: 2010.09.17 در اخبار وبلاگ, روزنوشت

سلام! چه خبر؟ من که هفته شلوغی رو پشت سر گذاشتم. تعطیلات تابستون داره تموم میشه و باید کارای عقب افتاده رو انجام داد. دانشگاه هم ثبت نام کردیم و ان شاا… از اول مهر باید بریم سر کلاس. درسهایی هم که داریم بد نیست. برای شروع خوبه. گاماس گاماس! 😀

خب چهار پنج روز پیش تولد پدرام روزانه بود. بیست و دوم شهریور. یکسال چقدر زود گذشت! باور نکردنیه! خلاصه بهانه این پست هم یکسالگی پدرام روزانه است. این پست رو یکسال پیش همچین روزهایی نوشتم:

می نویسم، پس هستم

شهریور ۲۳، ۱۳۸۸

نوشتن و خوندن جزو جدا نشددنی زندگی منه! جونای امروز دیگه حوصله خاطره نوشتن تویه دفترهایی خوشگلی رو که دو تا هم قفل داره ندارن. دوست دارن خاطراتشونو، عقایدشونو و زندگی شونو با هم share کنن!! اصلا همه چیز ما شده اشتراک. شاید خوبیه عصر مدرن هم همین باشه که از یه طرف بنیان های خانواده (در غرب) داره از هم می پاشه از یه طرف آدما می آن و تویه نت حرف ها شونو به هم می زنن. اجتماعی بودن اصلا تویه وجود ماست. دیگه دوست نداریم به دوستامون تلفن کنیم! اس ام اس می زنیم و آفلاین می فرستیم. در عوض دوست داریم دوستایی تویه محیط نت پیدا کنیم. این دوستا ممکنه از هر شهری و هرجایی باشن! دیگه دوستای آدم محدود به شهری که توش زندگی می کنه یا جایی که تحصیل می کنه نیست. دیگه همه دوستاش هم سن و هم جنس (!) اش نیستن! آدم دوست داره با ادمهای جدید آشنا بشه!

ما هم که امروزی (!) اومدیم گفتیم جهت امروزی تر شدن نوشته هامونو با آدمای نت به اشتراک بذاریم! البته از پشت کوه امومده نیستیم. وبلاگ خوب دو سه تا داشتم که بنا به موقعیت های محتلف تعطیل شدن! از سیاسی تا اجتماعی تا اقتصادی تا علمی!! ولی روزنوشت نداشتم. علت اینکه اونا رو بستم این بوده که از تک موضوعی بودن خسته شده بودم ولی حالا که پدرام دیلی یا پدرام روزانه رو زدم فکر کنم بتونم تا مدت مدیدی توش بنویسم! هفده سالمه و پا در عرصه کنکور گذاشتم. امیدوارم کنکور باعث نشه این وبلاگ هم بسته شه! سعی می کنم کم بنویسم، همیشه بنویسم! فعلاً!

کنکور دادیم، هجده سالمون شد، قبول هم شدیم، وبلاگ هم بسته نشد! ساله دیگه چجوریه؟

دیدگاه‌ها
  1. Hesam می‌گوید:

    مبارک باشه

  2. زبل خانوم می‌گوید:

    تولد یکسالگیت مبارک…راستی نفهمیدم کنکور چه کردی ..برم مطلبای قبلیتو بخونم؟؟؟نوشتی؟؟؟

  3. آزاده می‌گوید:

    به به مبارکه
    راستی نگفتی دانشگاه کجا قبول شدی چی قبول شدی با من ندیدم؟؟

    • پدرام می‌گوید:

      @آزاده,
      مرسی. ببخشید بهت سر نمی زنم ها واقعا فرصت نمیشه. ولی شما همیشه میایی و می خونی و نظر میدی. 4کریم.
      +اوون سؤال دومم که جواب دادم! 😀

  4. علیرضا می‌گوید:

    توّلدِ وبلاگت مبارک باشه رفیق!
    + کی رفتی بلاگها؟ شستم رو باید تنبیه کنم،‌ یعنی چی این‌قدر دیر خبردار می‌شه آخه؟!

    چاکریم.

    • پدرام می‌گوید:

      @علیرضا,
      مررررررررسی. شیرینی شمام محفوظه هاا! 😀
      +اتفاقن همون روزی که این کامنتو نوشتی اومدم! 😀 شصت شما خووب کار می کنه رفیق! 😀
      ++4کریم! 😉

  5. ایلیا می‌گوید:

    خوش اومدی به بلاگـ‌ها. صفا آوردی. 🙂
    کنکور چیکار کردی خب ؟ این همه آدم پرسیدن از کنکورت . الان یعنی شریف قبول شدی ؟ 😀

    • پدرام می‌گوید:

      @ایلیا,
      سلاااااااام مگه چنین اتفاقی باعث شه بیایی اینجا! دلمون تنگ شده بود اومدیم اینجا! از دردسرهای مدیریت وبلاگ هم خلاااااااااااااااااااااااااص! 😀
      کنکور هم خوب بود. ایشالا شش ماه دیگه همه چیزو میگم! باید صبر کرد…! شریف که نه ولی شاید نزدیکاش!

  6. گودول می‌گوید:

    مبارک باشه،سال دیگه 40 واحد پاس کردی و سال دومی شدی.

  7. پرهام می‌گوید:

    واااااااای پدارم ببخشید اینقدر من دیر فهمیدم . واقعا خیلی خیلی درگیر بودم این مدت تا اخر مهر ماه هم طول می کشه ! تولدت وبلاگ مبارک باشه شیرنیش پس کو من تا شیرینی نگیرم همین جا هستم 😀

  8. عاليه می‌گوید:

    سلام و با عرض پوزش براي ديركرد،
    تولد وبلاگت مبارك
    كلا اين چند روز آدمايي به پستم خوردن كه يا خودشون متولد شهريورن يا بچشون يا مثل تو وبلاگشون و يا سالگرد ازدواجشون توي شهريوره يا … اما بازم مهم تر از همه تولد خودم بود،همون اولاي شهريور.مگه نه؟

  9. عاليه می‌گوید:

    اقا من اينجا يه نظر دادم اما الان نه نشونش ميده و نه حتي ميگه منتظر تاييد نويسندس(اگه تاييدي در كار باشه)به هر حال من نميدونم چي شد
    براي بار دوم تولد وبلاگت مبارك

پاسخی بگذارید

