جبر از نوع زمان!

منتشرشده: 2010.06.06 در مینی, روزنوشت

جبر از نوع زمان!

سلام خدمت کنکور گرامی؛ خوبی شما؟ چرا وایسادی آخه. برو من خودم از پشت سر میام دیگه. برو! 😀

گیر داده الا و بلا هشت تیر. آخه زور نیست؟! کجای مملکت ما on time ه که باید کنکور باشه. الان میگن خوب باید از پایه شروع کرد دیگه! حالا بودی شما…. 😀

دیدگاه‌ها
  1. عاليه می‌گوید:

    فكر كنم اينطوري بهتر باشه،
    حداقل ميدوني كه ديگه 9 تير مال خودته،آزاد آزاد،نه؟
    نگران نباش تلافي آن تايم بودن الان رو سر اعلام نتايج در ميارن،خدا نكنه كه منتظر اعلام نتايج نيمه متمركز باشي

  2. Pedram3000 می‌گوید:

    داداشی تحمل کن بشین بخون همش چند روز دیگه است ! 😉

  3. آزاده می‌گوید:

    آره سر اعلام نتایج حسابی تلافی میکنن باز مال شما خوبه مال ما افتضاح بود
    ایشاله موفق باشی

  4. سمانه می‌گوید:

    سلام
    من هم این دوران سخت رو تحمل کردم امابعدش خوشحال شدم ایشالا که توهم نتیجه دلخواهت رو بگیری وامابعدش هم گیر استاد سختگیری مثل استاد مدیریت مسابقات من نیفتی شوخی کردم اگه یه همچین استادی نصیبت شدبدون خیلی خوش شانسی
    موفق باشی

پاسخی بگذارید

