فتوبلاگ اول

منتشرشده: 2010.01.02 در فوتوبلاگ

یه دوربین دوازده مگاپیکسلی امروز (یعنی دو روز پیش!) قدم به خانه ما گذاشتند چند روزی میهمان ما بودند. آقای Canon PoweShot SX200 IS عکسهای زیبایی گرفتند. از زیبایی عکسهایشان طاقت نیاوردم و گفتم منم چندتا عکس بگیرم برای شما ببینید. از اطاقمه چیزه خاصی نیست:

[این فرش اتاق منه که چند هفته پیش بجای فرش دستبافی اومد که الان در اتاق پدر مادره!] 

[اینم یکی از تابلوهای اتاقمه. قشنگه؟]

 

[اینجام خواستم ادای عکاسهای حرفه ای رو درآرم!!]

پ.ن. : راستی کوتاه نوشت هام رو سمت راست وبلاگ اون بالا می خونید دیگه؟ تقریبا هر روز می نویسم. بجای مینی پدی اونجا می نویسم.

پ.ن.2: توصیه ایمنی پلیس کامنت دونی، اکسیمت: لطفا در موقع کامنت دادن توجه خود را به فیلدها معطوف کنید و آدرس سایت/وبلاگ خود را بجای نام، نام را بجای ایمیل، ایمیل را بجای کامنت ننویسید. با تشکر!

دیدگاه‌ها
  1. رضا می‌گوید:

    مبارکه . انشاالله لنزش برات بچرخه :دی
    قالب هم خوب شده .نوشته هات هم میاد.
    اون کنکوری هم بی زحمت توی همون گیگفا راهش بنداز. من زیاد بلد نیستم
    ببینیم چی میشه . اگر گرفت بعد واسش دامین هم میگیرم.
    منم چند نفری رو میشناسم که احتمالا بتونن بنویسن.

    • پدرام می‌گوید:

      @رضا,
      مرسی. مال من نبود. مال داییم بود برای یه امری اومده بود. البته الانم هست.
      کنکوری رو هم حتما ولی الان درگیر یه سایت دیگه ام (civilaut.com) اون تموم شه حتما!

  2. این مهمونتون رفتش؟؟
    اتاقت هم عالمی داره…
    اگه به عکاسی ادامه بدی، یه چیزی میشی. اینو از عکسی که از کتابها گرفتی، کشف کردم!

    • پدرام می‌گوید:

      @فرانک، یک دانشجوی پخموله,
      نه تشریف دارن. اتاقم هم قابل شما رو نداره!
      آره فکر کنم خر شم برم یه سیصد تومنی پیداده شم از این دوربینا بخرم برم تو کاره عکاسی. خوشم میاد! 🙂

  3. سعید می‌گوید:

    مبارک باشه مهمان جدید به پای هم پیر شوید انشاالله.

  4. بدنویس می‌گوید:

    آقا این عکس آخریت ما رو کشته، خیلی کنکوریه 😀
    معلومه درس خونی

  5. آزاده می‌گوید:

    عجب کیفیتی
    فرش خیلی خوشگله من این فرشها خیلی دوست دارم
    عکس اخری ته حرفه ای ایووووووووول 🙂

    • پدرام می‌گوید:

      @آزاده,
      آره منم از این مدلا دوست دارم. مدرن‌ان! بابا حرفه‌ای‌ی‌ی‌ی‌ی

  6. صبا می‌گوید:

    وای خدا … من عاشق عکس گرفتن با دوربین canon هستم

    • پدرام می‌گوید:

      @صبا,
      منم کم کم دارم عاشقش میشم. عکاسی هم دنیای جالبیه!

  7. Sahel می‌گوید:

    سلام پدرام جان
    خوبی ؟
    مثل این که خیلی دیر کردم ، خونه جدید مبارک .

    • پدرام می‌گوید:

      @Sahel,
      آره. دلم تنگ شده بود. امیدوارم کسالتت هرچه زودتر برطرف شه.

  8. میرا می‌گوید:

    من که هیچکودوم از عکسات رو ندیدم :((

  9. ایلیا می‌گوید:

    به به چه فرش خوشگلی . این اتاق شاد به درد روزای افسردگی قبل و بعد کنکور میخوره !!
    کئتاه نوشته هات توی فیدت نمیاد ؟ یا من ندیدم ؟

    • پدرام می‌گوید:

      @ایلیا,

      آی گفتی. امیدوارم که اصلا نیاز نباشه به اوون منظورها ازش استفاده کرد.
      کوتاه نوشت ها مشکلش اینه که این افزونه نمیذاره بره تویه فید. از این به بعد اول «بدون دسته بندی» منتشر می کنم؛ وقتی به فید فرستاده شد می ذارمش بقل که بشه خوند.

  10. نوع سوم می‌گوید:

    هم عکس هایی که گرفتی قشنگه هم اتاقت (میشه حدس زد)
    در ضمن با عکس آخرت دوباره منو بردی به اون دوران ، یادش بخیرررر(هی ی ی …)
    در مورد عکاسی هم اگه علاقه داری 2 تا سایت معرفی می کنم :
    http://www.akkasee.com
    http://www.chilick.com
    میتونی عضو بشی و هم از مقالاتشون استفاده کنی هم عکس های عکاسان حرفه ای رو ببینی و هم میتونی عکس هاییکه خودت میگیری رو اونجا بذاری تا بقیه نظر بدن و با نقدی که میکنن باعث بشه عکس هات روز به روز بهتر بشه

  11. دوشیزه شین می‌گوید:

    سلام
    من از تابلو و فرش اتاقت خوشم اومد.

  12. هومن معین می‌گوید:

    عکس حرفه ایتو عشق است…

    • پدرام می‌گوید:

      @هومن معین,

      خودتو عشقه هومن! راستی اون چیزی که با تلگراف فرستادی به دستم رسید. جوابتو می فرستم.

  13. علي رضا می‌گوید:

    عجب عكسايي خداست
    منم مي خوام