دیروز و امروز

منتشرشده: 2009.12.11 در اخبار وبلاگ, روزنوشت

خوفید؟ من خوفم! این اولین نوشته رسمی وبلاگ جدیده! خوب چه خبر؟ ما دیروز رفتیم با برو بچ دبیرستان بیرون و خلاصه کلی حال کردیم. تقریبا می شه گفت همه بودن. اول رفتیم یه پارکی قدم زدیم و از هوای مطبوع و زمستانی آنجا لذت بردیم؛ بعد یک لیوان چای نوشیدیم (البته من فقط چایی خوردم ولی بقیه نسکافه، خوب چایی خونم اومده بود پایین!) خلاصه بعد یادمان (یادم) افتاد که سینا هنوز شیرینی گواهینامه اش را نداده است 😀 . جلدی پریدیم و از گردنش آویزان شدیم که ما شیرینیمان را طلب داریم. بنده خدا چیزی نگفت و قبول کرد! برداشت ما را برد به یک پیتزا فروشی خوب. البته اون مسافنی رو که پیاده تا آن پیتزا فروشی طی کردیم یک طی الارض محسوب می شد و دوتا پیتزا از بقلمان زد بیرون ولی از قدیم گفتند کوفت باشه مفت باشه! 😎 بعد از آن هم دوباره کمی قدم زدیم و به یکی از دوستانی که در جمعمان نبود تلفن زدیم و برگشتیم.

اینم از دیروز ما. در مورد قالب هم باید خدمتتان عارض شوم که اینجانب کلی زحمت کشیدم اون قالب قبلی رو درست کردم (از تمامی نظراتی که اشکالات رو گفته بودند ممنونم)؛ اعم از اینکه اندازه فیلد نظر دهی کوچک بود بزرگش کردیم، دکمه Pull me رو بزرگ و فارسی کردیم، چنتا افزونه نسب کردیم،…. . بعد دیدیم یه اشکالی هست و اونم اینه که قسمت نظرات باید زیرش مثل مطالب سفید باشه ولی نیست و زشته. کشتیم خودمان را درستش کنیم نشد! بعد رفتیم به سایت سازنده قالب و نمونه جدیدترش را دانلود کردیم و گفتیم درک، خودمان فارسی اش می کنیم دیگر مشکل نداشته باشد؛ ولی نصب کردن همانا، انفجار وبلاگ همان! مگه دیگه CSS به حال قبلی باز می گشت (می دونم غیر منطقیه ولی چیکارش می کردم؟) کلی سر و کله زدم آخرم درست نشد. پاک کردم دوباره از وردپرس فارسی دانلود کردم، نصب کردم، نشد! دیگه دیوانه شدم و اینو گذاشتم.

چندتا افزونه هم نصب کردم که خوبه. یکیش toolbar بالای صفحه است. هم قابلیت نام نویسی داره هم ورود. نام نویسیش یک ثانیه هم وقتتونو نمی گیره. در عوض اگر نام نویسی کنید دیگه برای نظر دادن نیاز نیست  تمام فیلدها رو وارد کنید و مشترک بلاگ به حساب میاید و وقتی وارد بشید تویه بلاگ شما رو میشناسه. افزونه دوم ویرایش نظراته که اگر کسی نظر داد می تونه نظر خودشو تا پنج دقیقه ویرایش کنه که من تا دیدمش نصبش کردم چون همیشه نظراتم غلظ نگارشی داشته دوست داشتم چنین کاری بشه که شد. افزونه سوم هم Follow me توئیتر است در سمت چپ صفحه.

از تمام کارت تبریک (!) هایی هم که فرستادید ممنونم. در ضمن قسمت نظرات هم بازه! چون وبلاگه، روزنامه که نمی خونید! 😀   😉

[ از تمام دوستانی که لطف کرده اند و لینک من رو در قسمت دوستانشون قرار دادن خواهش می کنم لینک من رو به dailypedram.com اصلاح کنند ]

دیدگاه‌ها
  1. نوع سوم می‌گوید:

    این قالبت هم خیلی خوبه پدرام جان. بازم تبریــــک 😉
    افزونه هایی هم که اضافه کردی خیلی عالی هستند و به درد بخور!
    خوشحالم که قسمت نظرات رو هم باز گذاشتی چون روزنامه که نمی خونیم! 😀 😉
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پدرام: مرسی ممنون. خوشحالم سلیقمو پسندیدی! آره دیگه باید بازخوردش برسه!

  2. ایلیا می‌گوید:

    ما یه افزونه توی فایرفاکس نصبیده ایم که خودش همه ی فیلد ها رو پر میکنه ! دلت کباب !
    توییترت روهم میفالوییده بودیم !
    این افزونه ویرایش کامنت ها هم قبلا ها – زمان تیرکمون شاه – خیلی بهتر بود . الان جینگول فینگولش زیاد شده . 😀
    به جای این کارا شکلک ها رو نصب کن .
    اولین کلمه « درباره من » رو هم درست کن 😀

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پدرام: شما کارت درسته!ما هم شما را فالو خواهیم کرد! لعنت به این فیل.ترینگ! هم درباره من رو درست می کنم هم شکلک ها رو نصب. ممنون که سر زدی!

  3. آزاده می‌گوید:

    به به مبارکــــــــــــه
    لینک رو عوض کردم فیدت رو هم عوض کن تا راحت دنبالت کنیم
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پدرام: عوضش کردم الان درسته. ممنون

  4. ژاله معماری می‌گوید:

    ببین کامنت مامنت رو کاری ندارم. اما کار درستی. منم یاد می گیرم و فالوت می کنم. مطلبت قشنگ بود. از سینا هم متشکرم چوب باعث شد وزن کم کنین. آخه یه پیتزا برای هر نفر زیاده. یک پیتزا هم بدهکار شدی برو آشپزخونه مامان جون و جبران کن 😀

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پدرام: مرسی! باشه حتماً

  5. شاپرک می‌گوید:

    سلام خوفی؟؟مرسی که بهم سر زدی
    قالبت خوشمله.لینکتم درست کردم

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پدرام: بله خوف خوفم! وظیفه است کاری نکردیم!
    مرسی که سلیقمو پسند کردی و ممنون از لینک

  6. میرا می‌گوید:

    ببین پدرام حالا باید فکرامو بکنم ببینم میتونم لینکت و عوض کنم یا نه 😀
    خرج داره بالاخره!!!!
    والله!
    خونه نو مبارک باشــــــــــــه!
    ایشالله یک دندانپزشک فیزیکدان بشی با 7 تا سر عائله!

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پدرام: 😀
    خیلی ممنون از شما. ایشاللا شما هم بری خونه جدید! ایهام داره هااا! 😉

پاسخی بگذارید

