آخیش!

منتشرشده: 2009.12.09 در اخبار وبلاگ

آخیش! راحت شدم! یه روزی میشه اعصاب ندارم. عین منگلا بجای parked domain رفتم addon domain رو تنظیم کردم نشستم که درست شه! خرم دیگه! یکمم بی سواد! ولی خلاصه حل شد و دامین الان درسته! راستی قالب چطوره؟ خوبه یا می شد بهترم باشه؟ در این پست استثناً نظرات بازه که تبریک بگید! 😀 😉

فقط اشکال این قالب اینه که چون خارجکی بوده مطالب جدید به ستون چپ اضافه می شن! پیوندها، فیدها و مطالب محبوب رو با کلیک کردن روی Pull me می تونید ببینید و برای بستنش هم دوباره روش کلیک کنید. فعلا!

دیدگاه‌ها
  1. نوع سوم می‌گوید:

    به به سلام پدرام جان – تبریک میگم سایتتون رو 🙂 خیلی عالیه
    فقط فکر میکنم هنوز قالبتون جای کار داره . مثلا همینجا که الان من دارم نظر میدم دارم تو یه ستونی مینویسم شاید 8*1.5 سانتیمتر و هر کلمه خودم رو تو یک خط میبینم
    آخییییش خدا رو شکر که نظرات باز شد ! دلم تنگ شده بود از بس نظر ندادم 😀
    موفق باشــــــی

  2. ashtab می‌گوید:

    بازم تبریک
    کامنت دونی عالی مستدام !

  3. ایلیا می‌گوید:

    یا اباالفضر ! این اسم من چرا توی کامنت قبلی اونجوری شد ؟!!

  4. پدرام می‌گوید:

    امتحانی

  5. دوشیزه شین می‌گوید:

    سلام
    به به مبارکا باشه
    بابا بزار این کامنت دونی باز باشه.فرق روزنامه با وبلاگ همین قسمت کامنتشه دیگه.ما خواننده باید بتونیم حرفمونو بزنیم.
    قالبت هم خوبه میزان خارچکیش زیاده :دی رنگ قشنگی هم داره.مبارکه

  6. پدرام می‌گوید:

    مرسی عالیه. چون خودت هم راضی هستی، منم خوشحالم.

  7. شاپرک می‌گوید:

    سلام پدرام جان
    مبارک باشه

  8. نوع سوم می‌گوید:

    حالا درست شد 😉 🙂

  9. موسیو گلابی می‌گوید:

    دوباره مبارکه!
    من دو تا پیشنهاد دارم که البته شاید خوب هم نباشه. اولیش این‎که پست‎هات رو از این حالت سه تای کنار هم خارج کنی و به یه حالت دیگه تبدیل کنی، نمی‎دونم چطوری بهتره اما این‎جوری به نظرم یه جوریه! (چی شد!!)
    و دومی این‎که اون Pull Me رو یه جوری کن که بیشتر توی چشم باشه، حداقل یه چیز فارسی بنویس به جاش! اگه نمی‎گفتی من تا صد سال هم نمی‎فهمیدم!

پاسخی بگذارید

