زندگی به روش یک کنکوری؛

منتشرشده: 2009.11.22 در وبگردی, روزنوشت

نمی دونم چرا خوشم میاد جدیدا آخر تیتر مطالبم «نقطه-ویرگول» بذارم؛ ما اینیم دیگه ویرمون بگیره کلا همه جا با نقطه-ویرگول تمام می کنیم؛ بگذریم؛ چه خبر؟ من که چند(ین) روز ه که نت نیومدم حسابی دلم تنگ شده بود؛ اون نظراتی هم که تویه بلاگتون می دادم هم بصورت قاچاقی بود که گوشی را می روشنیدیم و با آن نظری می دادیم! آخه با خودم عهد کردم روزی بیش از نیم ساعت نت نیام! کلی اینجا برا خودم قانون نوشتم که تنها مجازاتش کم شدن از «سهمیه نت» روزانه و هفتگی است که با تخلفاتی که در طول روز می کنم، بیش از ده دقیقه تهش باقی نمی مونه!! اینه که بر طبق بند سه «قانون اساسی زندگی به روش کنکوری» اینجانب دیگه کمتر در خدمت نت خواهم بود!

امروز بالاخره پس از دو ماه (!!!!) رفتم سلمونی! یه کپه مو رو سرم بود. آقا ناصر (سلمونی محلمون) می گفت کورس گذاشتی پدرام چرا پس نمی یای؟ بابات و داداشت دو بار از اون موقع که تو اومدی اومدن تو یه بار! ببین چه ریختی شدی!! آخه من موهام بهم می ریزه. مثلا اگه شما ده واحد مو در عرض دو ماه در بیارین منم همون ده واحدو در میارم ولی به علت 1- خشک بودن مدل موهام و 2- داشتن دو فرق در سر (یکی میگه زنه آخوند میگیری، یکی میگه دو تا زن میگیری،….) موهام بهم میریزه و منظره نفرت انگیزی در سر من بوجود میاد! خلاصه امروز رفتم سلمونی و شدم همون آقا پدرام خودمون! به علت همون قانون اساسی که گفتم به آقا ناصر گفتم یه کم با برکت تر (!) موهامو بردار می خوام فقط درس بخونم! اونم نامردی نکردو ما رو تبدیل کرد به ایکی-اوسان! گفت برو بشین سر درست که دندونام منتظرتنااا (همونطور که می دونید و همه محله و خانواده و مدرسه و معلما و دوستان می دونن (!) بنده تصمیم دارم دندانپزشک شوم!) گفتم بله قبل از شما کل کادر علمی مدرسه ما هم منتظرن! :D. خلاصه امروز یه شروع تازه ای برای من به حساب میاد!

در ضمن امروز جناب گوگل محبت نموده و دو تا کمتر از تعداد انگشتان دو دست (!) به من دعوت نامه Google wave اعطا نمودند. از آنجا که این دعوت نامه ها غنیمت محسوب می شوند اگر مایلید اعلام بفرمایید تا ارسال بفرمایم (!). تصمیم دارم یه اکانت گوگل درست کنم و نام کاربری و رمز عبورشو به همه بدم تا با اون همممه بتونن یه previewایی از Google wave داشته باشن.

وبگردی: یه سایت جالب. اسم این سایت دا-فونت (dafont) است. تویه این سایت می تونید ااانواااع و اقسام فونت ها رو در هر زمینه ای و هرجوری پیدا کنید. دانلود فونت ها رایگانه و می تونید فونت هایی رو که درست کردید براشون بفرستید تا دیگران هم استفاده کنن. این فونت ها لاتین هستن. البته در زبان های دیگه مثل عربی، چینی، ژاپنی، رومی و… هم فونت داره ولی نه به وفور فونت های لاتین.

پ.ن. : ببخشید دیگه پست پرباری نبود! / دیدید وردپرس یه بهبودی در داشبورد داده و اونو با زبان ها سازگارتر کرده؟! این تغییر در داشبورد بیش از شصت زبان صورت گرفته (از جمله فارسی). مثلا Move to trash در پست ها شده «انتقال به زباله ها» یا اسکیمت در مقابل # نظر جفنگ از شما پاسداری می کند فارسی سازی شده  یا بخش Rating شده امتیازها و یا تغییرات کوچیکه دیگه. مقاله بلاگ وردپرس در این رابطه. / قالب هم عوض کردم ساده تر شد! 🙂

بعدا-نوشت: رفتم یه اکانت گوگل درست کردم یه دعوت نامه Google wave هم براش فرستادم. تا بیاد یه سه چهار روزی طول می شکه. از دوستان مریض خواهشمندم دلشون به حال من نمی سوزه، به حال این دعوت نامه بسوزه و پسوورد این اکانت رو دستکاری نکنن همه بتونن گوگل ویو رو رؤیت کنن. چند روز دیگه در دسترش خواهد بود.

Username: gwave.dailypedram  /  password: google123

دیدگاه‌ها
  1. شین می‌گوید:

    سلام
    به به تا نوشته ات داغ و تازه است نظر بدم
    اول اینکه منم دعوت کن 🙂 ممنون

    بعدم اینکه مبارک باشه 🙂

    منم قبلا این قالب رو داشتم.خیلی سبک هست.اگر یک عکس هم گوشه اش بگذاری دیگه خیلی شیک میشه.

    خلاصه که کلا مبارکه 🙂

    پدرام: سلام! / شما رو دعوتیدم! یه سه چهار روز دیگه بدستتون می رسه. خاصیت دعوت نامه ها اینه / مرسی / چجور عکسی؟

  2. همون دو تا زن میگیری، نظریۀمعتبرتریه!!

    پدرام: همون یکیشم نگه داریم شاهکار کردیم! 😀

  3. ایلیا می‌گوید:

    منم دو تا فرق سر دارم . ایول . هر دوتامون دو تا زن میگیریم . جاااااان !!! 😀
    .
    راستی آدرس جدیدم eilia.us میباشه 🙂

    پدرام: چه اشتراکی 😀 خوشبختم! آره چه شوووووووووووود! 😀 / آدرست بازم باز نشد. شاید بعدا باز شه.

  4. میرا می‌گوید:

    وووی دوستم خوب شد رفتی موهاتو کوتاه کردی!
    دارم فکر میکنم آدم با دو تا فرق چه شکلی میشه!!!

  5. Sahel می‌گوید:

    آخ اخ !!!
    پس شما هم زدی توی خط زندگی کنکوری ….
    دوران سختیه ولی میگذره .
    موفق باشی .

  6. امین هاشمی می‌گوید:

    کلا زندگی با کنکور عالمی داره هر دو با هم یک عمل را انجام میدید 😛

    همیشه سرویس های جدید گوگل که کلی سر و صدا دارند آینده ای که براشون ترسیم می شوند ندارند مثل knol یا lively

  7. میرا می‌گوید:

    سلام، چطوری؟
    نه وسایل ندارم، یه نخ میبندیم به یه چوب، حلّه!
    D:

  8. آزاده می‌گوید:

    به به آقا مبارکه
    اسم ما رو هم تو لیست انتظار دندون پزشکی بنویس 🙂
    موفق باشی

  9. رضا می‌گوید:

    پدرام جان تونستی ما رو هم دعوت کن 😀
    reza.carrow{at}gmail.com

    نیم ساعت توی نت چیکار میکنی ؟ من بعد از 2 هفته قطعی امروز که وصل شد از ظهر نشستم دارم گودرم رو می خونم . چشمام پوکید . آخرین تراز 5172 😦

پاسخی بگذارید

